Zaskakujący pomysł na dochodowy biznes

Potencjał rynku na ten biznes oceniam na minimum 100 000 osób. To zupełna nisza. Jedynie w większych miastach istnieją ośrodki, które zajmują się tym tematem.

A pomysł dotyczy … kursów kreatywności.

Nasze społeczeństwo wychowane jest w głównej mierze na bazie standardowego modelu edukacyjnego, gdzie nie liczy się kreatywność, ale dopasowanie do systemu i podporządkowanie się obowiązującym zasadom. Kursy kreatywności pomagają uzyskać dostęp do ukrytych bądź zapomnianych talentów, jakie każdy z nas posiada w swoim arsenale umiejętności. To także świetny sposób na ukazanie kursantom innych możliwości niż te, które znają na co dzień. I na pewno znajdzie się wielu chętnych, by zapłacić za kursy i warsztaty, które wnoszą nowe, istotne wartości w nasze codzienne życie.

Creative Company Conference 2011

Z moich obserwacji wynika, że kursy i warsztaty kreatywności zyskują szybko popularność tam, gdzie pojawia się taka oferta. Przede wszystkim to świetny pomysł na poszerzenie mało atrakcyjnej (lub takiej samej od wielu lat) oferty edukacyjnej w małych i średnich miejscowościach skierowanej dla dzieci i młodzieży.

Kursy kreatywności można też wykorzystać jako element PR i zwiększenie zasięgu oddziaływania oferty podstawowej. Przykładem może być firma Prodesigne , która prowadzi warsztaty Wzornik .

Czemu w każdym mieście nie ma szkoły lub instytucji, która cyklicznie organizuje takie kursy?

Ps. Jeśli ktoś z czytelników byłby zainteresowany zorganizowaniem takiej firmy, zapraszam do kontaktu.

Ps. Kliknij Lubię to! poniżej, jeśli uważasz, że artykuł zawiera przydatną wiedzę i jeśli chcesz, żeby inni przedsiębiorcy przeczytali ten artykuł. Dziękuję.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


2 + = 5

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>