ISBN

ISBN

9788380878402: Wydawnictwo

Format

44.9: https://woblink.com/ebook/kreatywnosc-s-a-amy-wallace-ed-catmull-159972u

Cena: Ed Catmull


ISBN

9788365645159: Wydawnictwo

Format

45: https://woblink.com/ebook/laptop-rowniez-dla-seniora-marek-smyczek-pawel-stych-arkadiusz-gawel-162924u

Cena: Paweł Stych


Dragi i wojna

Autor: Przemysław Słowiński

Żołnierz jest najsłabszym ogniwem wojny. Walczy nie tylko z wrogiem ale też z własnym przemęczeniem. stresem i strachem. Jak wzmocnić w nim wojownika? Najlepiej – narkotykami. Cudowną pigułką. która sprawi. że żołnierz stanie się maszyną do zabijania. Nawet przez kilka dni z rzędu nie będzie musiał spać ani jeść. Wyzbędzie się poczucia winy. Zapomni o przygnębieniu i zmęczeniu. Amfetamina. heroina. barbiturany. morfina i inne opiaty. kokaina i różne środki medyczne doskonale sprawdzają się w roli takiego magicznego środka.

Czy mikstura z wina i soku z niedojrzałych makówek stymulowała bohaterów Homera?

Co wdychali niezwyciężeni żołnierze Aleksandra Wielkiego?

Jakimi narkotykami faszerowali się wikingowie a jakimi wojownicy znad rzeki Orinoko?

Na jakim syntetycznym dopingu funkcjonowali żołnierze Wehrmachtu. Luftwaffe

i Kriegsmarine? Ile milionów tabletek metaamfetaminy wyprodukowały państwowe laboratoria III Rzeszy?

Jakie „witaminy” stymulowały dzielnych pilotów RAF-u?

Amerykanie w Wietnamie palili marihuanę i wciągali kokę. wojska sowieckie

w Afganistanie – wolały haszysz i heroinę.

Gdzie przebiega granica pomiędzy terapeutycznym zastosowaniem narkotyków.

a stymulowaniem zachowań?

Czy narkotyki w ekstremalnych działaniach wojennych to pomoc dla żołnierzy czy dowód na to. że dowództwo traktuje ich jak mięso armatnie?

Wydawnictwo: Fronda

Cena: 32.99


ISBN

9788395503238: Wydawnictwo

Format

32: https://woblink.com/ebook/10-ebookow-angielski-z-sherlockiem-holmesem-detektywistyczny-kurs-jezykowy-marta-owczarek-arthur-conan-doyle-161110u

Cena: Arthur Conan Doyle


Kreatywność S.A.

Autor: Amy Wallace

„Kreatywność” to książka dla menedżerów. którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak. poprzez odrzucenie konwencji. usprawniać procesy w firmie. To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar.

Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania. autopsje. narady „zespołu mózgowców’ (Braintrust). podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym. w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również. jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara. Ed Catmull. „wyraz idei. które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to. co najlepsze’.

Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świec

19.9: https://woblink.com/ebook/domek-przy-plazy-patrycja-zarawska-beth-reekles-156530u

Cena:



autocad 2010, radosław pawelec, spacerownik wrocławski, roksolanki, jak gdzie kiedy, inny swiat lektura, audobook pl, epoka hipokryzji. seks i erotyka w przedwojennej polsce, jojo moyes zanim się pojawiłeś pdf, rachunkowość finansowa zbiór zadań z rozwiązaniami pdf, łobocki metodologia, mikroekonomia zadania i odpowiedzi pdf, dyrdymarki, katalog monet polskich pdf, żerca pdf…