To jest marketing!

To jest marketing!

Autor: Seth Godin

# 1 Wall Street Journal Bestseller

Czas przestać kłamać. spamować i mieć poczucie winy z powodu tego. co robimy.

Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.

Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi. bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.

Czas zostać zauważonym. ale najpierw nauczyć się widzieć.

Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców. marketingowców. liderów i fanów ze wszystkich środowisk. poprzez swój blog. kursy online. wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów. które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz. po raz pierwszy. Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczeni

:

Cena:


Obudzę się na Shibui

Autor: Anna Cima

Dziewczyna o imieniu Jana – najpierw nastolatka. a potem studentka – kocha się platonicznie w aktorach Kurosawy. czyta Murakamiego i powoli uzależnia się od Japonii. Niestety. podróż szesnastolatki do Tokio i wypowiedziane lekkomyślnie życzenie („Chcę tu zostać. nie chcę wracać do Czech”) stają się początkiem jej uwięzienia w tokijskiej dzielnicy – Shibuya. Wydaje się. że z labiryntu zdarzeń. kultury i języka nie ma wyjścia.

Obudzę się na Shibui to także historia nieco już starszej Jany. studentki japonistyki. która natrafia w uczelnianej bibliotece na tekst Kawashity. zapomnianego pisarza epoki Taishō. i krok po kroku odkrywa tragiczne losy autora. a my poznajemy jego dzieło sprzed stu lat.

Powieść Anny Cimy skomponowana jest jako splot trzech linii narracyjnych: opowieści o uwięzione

Wydawnictwo: MG

Cena: 23.9


Strategie marketingowe

Autor: Wojciech Wrzosek

Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu. jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru. które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem. za

:

Cena:


ISBN

9788366613089: Wydawnictwo

Format

45: https://woblink.com/ebook/w-jak-morderstwo-gacek-katarzyna-186305u

Cena:



marek m, dominik dragan, mały traczyk, antoni kępiński lęk, okręt książka, lj shen, w głębi lasu harlan coben, konstruktywizm w stosunkach międzynarodowych, chłopak którego nie było, warsztaty intymności pdf, ks. dolindo ruotolo książka pdf, jestes moim teraz, elektronika dla wszystkich pdf, scrum czyli jak robić dwa razy więcej dwa razy szybciej, karolina kalina, książki o noworodkach…