Język w marketingu

Język w marketingu

Autor:

W zbiorze znalazły się publikacje odnoszące się do funkcjonowania języka w marketingu. do marketingowych tekstów występujących w mediach (w prasie. telewizji. Internecie). tekstów prezentowanych na inne sposoby. poza mediami (w komunikacji bezpośredniej. w ulotkach. w obwieszczeniach). w tym używanych przy kreowaniu wizerunku firm._x000D_ Poza marketingiem tradycyjnym uwzględniony został również marketing polityczny.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 18


1:

:

Cena:


Reformy ekonomiczne i polityczne a rozwój gospodarczy Indii (1991–2012)

Autor: Grzegorz Bywalec

Jedną z najważniejszych kwestii teoretycznych ekonomii oraz polityki gospodarczej po II wojnie światowej stał się rozwój ponad 100 krajów. które wyzwoliły się spod kolonialnego panowania i/lub innego rodzaju uzależnienia od wysoko rozwiniętych krajów kapitalistycznych i rozpoczęły samodzielny byt państwowy. Na ich obszarze zamieszkiwało niemal 70 proc. ludności świata. Były to – poza wyjątkami – kraje bardzo zacofane gospodarczo. Do grupy tej należały również Indie. Ze względu na swoją odmienność trudno porównywalne z innymi państwami postkolonialnymi. Ich nietypowość wynikała przede wszystkim z ogromnej liczby mieszkańców. jej dużej dynamiki wzrostowej. zróżnicowania etnicznego. religijnego. językowego oraz specyficznej. utr

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 29.25


ISBN

9788382262537: Wydawnictwo

Format

6.49: https://woblink.com/ebook/kaa-na-polowaniu-rudyard-kipling-206132u

Cena:


ISBN

9788379698189: Wydawnictwo

Format

20.5: https://woblink.com/ebook/70-lat-uniwersytetu-lodzkiego-w-przestrzeni-miejskiej-lodzi-1945-2015-karolina-kolodziej-maciej-kronenberg-207518u

Cena: Maciej Kronenberg


Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania. procesy. pomiar

Autor: Katarzyna Wojtaszczyk

Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką._x000D_ Każda organizacja. która występuje w roli podmiotu zatrudniającego. ma swoją. mocniejszą lub słabszą. markę pracodawcy. W przypadku Polski. o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia dużej części pracujących rodaków. dbałość o markę pracodawcy nie należy do grupy priorytetowych działań organizacji. W efekcie. w sytuacji spadającego poziomu bezrobocia (jak przykładowo w roku 2008). wiele podmiotów gospodarczych ma kłopoty nie tylko z zatrzymaniem w firmie obecnych pracowników. ale i pozyskiwaniem nowych kadr._x000D_ To właśnie powyższe przesłanki stanowiły główny powód zainteresowania się autorki problematyką employer branding. koncepcją. która. gdy stosowana jest w praktyce. stanowić może remedium na problemy organizacji z utrzymywaniem. zatrudnianiem czy motywowaniem pracowników._x000D_ Niniejsze opracowanie ma głównie charakter poznawczy. Prezentowane treści mają na celu odpowiedzieć na dwa zasadnicze pytania: po pierwsze. dlaczego należy stosować employer branding; po drugie. w jaki sposób zarządzać marką organizacji jako pracodawcy. Odpowiedzi na pierwsze z pytań szukano w charakterze przemian dokonujących się we współczesnych organizacjach i ich otoczeniu. Wskazówek. dotyczących kreowania marki pracodawcy oraz umacniania jej siły. dostarczył z kolei dorobek nauki w zakresie zarządzania. a w szczególności zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu._x000D_ Aby jak najdokładniej wyjaśnić istotę omawianej koncepcji. wyniki studiów literaturowych uzupełniono rezultatami badań empirycznych. W ramach badań opracowano instrumentarium badawcze. służące pomiarowi wizerunku marki pracodawcy i określeniu efektów tej siły w postaci postaw i zachowań pracowniczych zaliczanych do grupy lojalnościowych. W efekcie udało się poznać naturę marki organizacji jako pracodawcy oraz opracować wskazówki w zakresie zarządzania. których wdrożenie pozwoli organizacjom wzmacniać siłę ich employer brands.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 19.2



w pustyni iw puszczy audiobook pobierz, wymazane witkowski, wojownicy tom 4, czlowiek w poszukiwaniu sensu, jose mourinho książka, allen carr audiobook free, tony robbins niewzruszony, simon oraz inni pdf, silence natasha preston, bernard cornwell wojny wikingów tom 6, historia administracji w polsce, bartoś tadeusz mnich, dr adam nogaj, darmowe ebooki dla dzieci, preromantyzm niemiecki, katastrofa posmoleńska, beata białobrzeska…