Paradygmaty i instrumenty kreowania wartości przedsiębiorstwa

Paradygmaty i instrumenty kreowania wartości przedsiębiorstwa

Autor: A. Natasza Duraj

W książce opisano problemy poszukiwania. tworzenia i wykorzystywania różnych instrumentów i mechanizmów kreowania wartości przedsiębiorstwa z uwzględnieniem odmiennych koncepcji i rozwiązań metodycznych. Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej dają możliwość poznania wielkości łącznych dochodów wygenerowanych przez przedsiębiorstwo w okresie sprawozdawczym. Można też znaleźć odpowiedź na pytania: czy implementowanie wyróżniających się produktów niszowych. dających ponadprzeciętne marże ‒ ma wpływ na wartość przedsiębiorstwa i jaka jest skala tego wpływu; w jaki sposób zbudować controlling. aby spełniał swe zadania. a jednocześnie. aby jego eksploatacja nie przysparzała przedsiębiorstwu nadmiernych kosztów. Obecnie m

:

Cena:


ISBN

9788324070459: Wydawnictwo

Format

22.6: https://woblink.com/ebook/spoleczenstwo-edukacja-praca-wielislawa-warzywoda-kruszynska-147470u

Cena:



allen carr jak skutecznie rzucić palenie, helena czakowska, biografia książka, zwiadowcy 2, pragmatyki pracownicze, aleksander prejbisz, to tylko przyjaciel abby jimenez pdf, grzesiuk pięć lat kacetu, książka ebook, obiecasz mi pdf, brat jakub, roch siemianowski audiobook, książka auschwitz, bóg zawsze znajdzie ci pracę: 50 lekcji jak szukać spełnienia, kod lioko, kings of avalon poradnik, marcello simoni, podstawy pielęgniarstwa…