Kapitał marki w mediach społecznościowych

Kapitał marki w mediach społecznościowych

Autor: Małgorzata Karpińska-Krakowiak

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie. jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki. a także przetestowała. jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu._x000D_ Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców. jak i przedsiębiorców. pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 17.45


Najada

Autor: Zyta Oryszyn

Debiut Zyty Oryszyn z 1970 roku to napisana z czułością. ale niepozbawiona stylistycznej brawury opowieść o życiu na wsi. Opowieść. w której karty na pozór są już rozdane. a role i tożsamości. także płciowe. raz na zawsze przypisane. lecz mimo to życie tchnie. kędy chce. nie zważając na to. co esencjalne. Po pięćdziesięciu latach od pierwszego wydania Najadę czyta się jako przeciwwagę wobec tworzonego przez mężczyzn kanonu literatury chłopskiej. Myśliwski. Pilot. Redliński? Owszem. ale przede wszystkim Oryszyn.

*

Bohaterki Najady – Amy Topolniakówna. matka Sawki. zmarła pacjentka Ganowskiej. francuska babka Marychny. spędzająca noce z Leonem Wiśka. inne znikające we mgle kobiety – są „pannami z dzieckiem”. umierają przy porodzie lub

Wydawnictwo: Avia Artis

Cena: 8.49


1

:

:

Cena:


1

:

:

Cena:


Przyszłość marketingu

Autor: Magdalena Kalińska-Kula

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji. metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą. ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia. dlatego niektórych fascynuje. a u innych budzi niechęć. zachwyca. ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany. a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian. nowych obszarów zastosowania. alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje. metody. technologie. które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing. jak i poznać

19.95: https://woblink.com/ebook/mariaz-nauki-z-praktyka-null-208240u

Cena:



bez winy pdf, człowiek w poszukiwaniu sensu audiobook chomikuj, drugi swiat, stary człowiek i morze mobi, ciekawostki matematyczne, cities skylines poradnik pdf, chce widziec jezusa, elite kings club. tom 2. marionetka pdf, zabójcze cięcie, nowo mowa, metalowa burza, niebezpieczna gra pdf, andrzej zybertowicz książki…