Gorbaczow

Gorbaczow

Autor: Alicja Stępień-Kuczyńska

Siedem lat rządów (1985–1991) Michaiła Gorbaczowa to czas niezwykły_x000D_ – próby reformowania systemu komunistycznego zamykają historię państwa. w którym bezwzględna władza dominowała przez dziesięciolecia nad społeczeństwami znacznej części świata. a jednostki pozbawiała wolności i podstawowych praw. Pieriestrojka była impulsem do otwarcia na zmiany w ZSRR i krajach satelickich._x000D_ Historia życia Michaiła Gorbaczowa jest historią pokolenia. które nie miało dzieciństwa. wchodziło w dorosłość gwałtownie. przyjmując odpowiedzialność za tych. których bezpowrotnie pochłonęła wojna._x000D_ — Jakim politykiem był Gorbaczow?_x000D_ — W jaki sposób stał się przywódcą największego terytorialnie państwa naszego globu?_x000D_ — Dlaczego musiał odejść i jaką spuściznę po sobie pozostawił?_x000D_ Na te wszystkie pytania odpowiada autorka publikacji. kreśląc porywającą opowieść o jednej z najciekawszych postaci najnowszej historii.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 31.9


Trzynaste lustro

Autor: Ewa Dudziec

Ewelina. poczytna pisarka. cierpi na uciążliwą przypadłość. trapią ją omdlenia. Po kolejnej utracie przytomności kobieta budzi się na drugim końcu miasta. Na jej ciele nie widać śladów obrażeń. nie zostaje obrabowana. Ewelina czuje jednak coraz większy strach. zagadkowe sytuacje są powtarzalne. a w pobliżu miejsc. w których kobieta odzyskuje świadomość. nieco wcześniej dochodzi do brutalnych morderstw.

Thriller składający się z opowiadań. które scalone zostają w spójną fabułę.

Wydawnictwo: Saga Egmont

Cena: 19.99


Marketing na rynkach międzynarodowych

Autor: Wojciech Grzegorczyk

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku. ich rodzaje. etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych. stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania. etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym._x000D_ Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami. jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 24.95



wypożyczalnia książek, stanisław kot historia wychowania, praca herkulesowa, mock. ludzkie zoo, zdrowa tarczyca, osiedle rzniw pdf, sea of thieves poradnik, zle miejsce haner pdf, origami modułowe książka, militarium fredro, bracia karamazow książka, ebooki online, konflikt na ukrainie opis krótki, nanga dream, ptaszek staszek kalendarz, książki kryminały pdf za darmo, zlote mysli o emeryturze, piosenko, wierzbicki piotr…