ISBN

ISBN

9788378930662: Wydawnictwo

Format

24.9: https://woblink.com/ebook/wesoly-cmentarz-wiersze-wybrane-z-lat-1959-1971-wasyl-stus-marcin-gaczkowski-206757u

Cena:


ISBN

9788381953290: Wydawnictwo

Format

29.9: https://woblink.com/ebook/landon-shay-tom-2-brittainy-c-cherry-katarzyna-agnieszka-dyrek-194846u

Cena:


ISBN

9788381426978: Wydawnictwo

Format

31.9: https://woblink.com/ebook/nowogrod-wielki-ewa-b

Cena:


Przyszłość marketingu

Autor: Magdalena Kalińska-Kula

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji. metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą. ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia. dlatego niektórych fascynuje. a u innych budzi niechęć. zachwyca. ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany. a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian. nowych obszarów zastosowania. alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje. metody. technologie. które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing. jak i poznać

19.95: https://woblink.com/ebook/mariaz-nauki-z-praktyka-null-208240u

Cena:



trudi canavan misja ambasadora, spis treści indesign, dorota dobrzyńska, dziki romans christina lauren pdf, mitologia celtycka pdf, agnieszka kowalska aktorka, paszyńska maria, zatoniecie tytanica, syzyfowe prace test pdf, ekonometria pdf, kubuś puchatek milne, historia medycyny pdf, allen carr prosta metoda jak skutecznie rzucić palenie czytaj online, anna więcek…