Marketing na rynkach międzynarodowych

Marketing na rynkach międzynarodowych

Autor: Wojciech Grzegorczyk

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku. ich rodzaje. etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych. stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania. etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym._x000D_ Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami. jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 24.95


https://woblink.com/product-publication/download/206389/epub

1:

:

Cena:


ISBN

9788379698356: Wydawnictwo

Format

23.5: https://woblink.com/ebook/tradycyjnie-czy-nowoczesnie-krystyna-dzwonkowska-godula-207525u

Cena:



stosunki polski z sąsiadami, finanse publiczne teoria i praktyka owsiak pdf, czlowiek z wysokiego zamku, powieści historyczne średniowiecze, klasztor zapomnienia, chlopak ktory o mnie walczyl pdf, auschwitz książki, geotermiczna dolina zestawy surwiwalowe, utwór epicki, iwona blecharczyk miss, kabaret hrabi książka, edward dąbrowa, na dnie w paryżu i londynie, internetowa wypożyczalnia książek, opiumu w rosole tekst, asiunia papuzińska…