189159

189159

14.95: https://woblink.com/ebook/syreny-anna-langner-189159u

1

:

Cena:


Ryzykowny pomysł

Autor: Jacek Dąbała

Dzwoni telefon. W słuchawce słychać informację o planowanym zniknięciu pewnej kobiety…. Ktoś pomyłkowo wybrał numer Artura Brandta. znanego scenarzysty i dziennikarza. Mężczyzna zaintrygowany tajemniczym telefonem rozpoczyna reporterskie śledztwo. Ślady prowadzą do salonu kosmetycznego pani Marzeny. Na miejscu mężczyzna odkrywa sensacyjne fakty. Ma szansę stworzyć materiał życia. Jednak na drodze spotyka osoby. którym jego działania mogą się nie spodobać. Dziennikarzowi grozi niebezpieczeństwo. jednak postanawia dowieść prawdy za wszelką cenę.

Wydawnictwo: Saga Egmont

Cena: 12.99


Stowarzyszenie leworęcznych

Autor: Håkan Nesser

Marten Wincekelstroop i Rejmus Fiste to najlepsi przyjaciele. W pierwszej klasie szkoły podstawowej w małym miasteczku Oösterby zakładają Stowarzyszenie Leworęcznych. Ponad dwadzieścia lat później płonie doszczętnie stary pensjonat. Giną ludzie. Oba wydarzenia mają ze sobą jakiś związek. jednak nie przeżył nikt. kto mógłby wyjaśnić. co się stało. Prawie nikt.

Minęło już piętnaście lat od ukazania się ostatniej powieści z cyklu. którego bohaterem jest komisarz policji Van Vetereen. Ostatnia powieść z serii o komisarzu Gunnarze Barbarottim ukazała się sześć lat temu. W „Stowarzyszeniu leworęcznych” spotykają się po raz pierwszy. Ale czy ostatni?

Nesser. autor kilkudziesięciu poczytnych powieści. z których część została sfilmowana przez szwedzką telewizję. powraca z kolejną intrygującą zagadką.

Wydawnictwo: Czarna Owca

Cena: 34.99


Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej

Autor: Anna Barańska-Szmitko

Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjęcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image. który tworzymy i zapamiętujemy po jakimś czasie? Te pytania stały się podstawą prezentowanej publikacji. Autorka dąży do określenia. jaki wizerunek jest możliwy do komunikowania za pomocą słowa. a jaki za pomocą obrazu. a także jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wpływa na jego image werbalny._x000D_ Wyniki omówionych badań dotyczą wizerunków Krzysztofa Vargi. Piotra Zaremby. Magdaleny Środy i Szymona Hołowni. Ponad pół tysiąca osób czytało ich felietony. spoglądało na zdjęcia lub przywoływało skojarzenia z tymi nazwiskami. by określić tzw. image werbalny. wizualny i publiczny. Celowo zweryfikowano wizerunki osób publicznych. piszących na różne tematy i reprezentujących różne postawy światopoglądowe._x000D_ Autorka bada image wieloaspektowo. więc książka może być cennym źródłem informacji dla osób pracujących nad wizerunkiem i projektujących komunikację. w tym dla publicystów. przedstawicieli public relations i reklamy. a także dla medioznawców. językoznawców czy badaczy komunikacji. Studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kierunków lingwistycznych wprowadza w tematykę zależności image’u od słów i obrazu.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 22.45


ISBN

9788366173712: Wydawnictwo

Format

31.92: https://woblink.com/ebook/wieza-nerona-rick-riordan-agnieszka-fulinska-aleksandra-kleczar-196513u

Cena:



magnus chase młot thora pdf, marek prymon, michał herer, przeszukaj litery onfire, piotr laudański, tajemniczy ogrod audiobook, liternictwo. sztuka pięknego pisania, odkrycia chemiczne, bayonetta poradnik, przepisy od baletnicy, formaty ebooków, pasieka dredziarza, niemcewicz julian, darmowe ebook, kwestionariusz stylów przywiązaniowych pdf, daniken książki, reklama społeczna definicja, zapisane w pamięci pdf, judy campbell, agnieszka lingas łoniewska książki, zuzanna łapicka rak…