Instagram. Bez filtra

Instagram. Bez filtra

Autor: Frier Sarah

Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili fotograficzny serwis społecznościowy połączony z prostą aplikacją mobilną. W krótkim czasie Instagram stał się niezwykle popularny. również za sprawą celebrytów udostępniających na tej platformie mniej lub bardziej prywatne zdjęcia i filmy. Po niecałych dwóch latach firmę. w której zatrudniano wówczas zaledwie trzynaście osób. kupił Facebook. płacąc legendarną sumę miliarda dolarów. Sarah Frier. reporterka agencji prasowej Bloomsberg News. ekspertka od mediów społecznościowych. odsłania przed nami tajemnice funkcjonowania Instagrama. prezentuje sylwetki jego założycieli oraz zdradza szczegóły dotyczące aktywności celebrytów i influencerów. Z jej książki dowiesz się ponadto. jak wygląda kultura startupowa w Dolinie Krzemowej i na czym polegała ingerencja Instagrama w wybory. a także poznasz kuluary rywalizacji mediów społecznościowych. Autorka przekonuje. że Instagram zmienił nasze spojrzenie na rzeczywistość. funkcjonowanie handlu. usług. rozrywki czy turystyki. Przewartościował podejście do rodzicielstwa. chirurgii plastycznej i urody. a co najbardziej zaskakujące. wpłynął na nasze zdrowie psychiczne. Czy tego chcemy. czy nie. świat wygląda teraz inaczej… Fascynująca lektura dla każdego użytkownika aplikacji Instagrama. a także każdego influencera czy specjalisty od mediów społecznościowych.

Wydawnictwo: Feeria

Cena: 39.9


:

:

Cena:


ISBN

9788380324763: Wydawnictwo

Format

32.9: https://woblink.com/ebook/gozo-piotr-ibrahim-kalwas-189178u

Cena:


ISBN

9788395972904: Wydawnictwo

Format

34.9: https://woblink.com/ebook/warszawa-kryminalna-helena-kowalik-205680u

Cena:


:

:

Cena:


Przyczepne historie

Autor: Chip Heath

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie. podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje. że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo. a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to. by nasz przekaz stał się viralem?

Bez względu na to. czy jesteś menedżerem. marketerem czy nauczycielem. musisz przekazywać pewne treści. To. co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”. żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy. Jak to zrobić?

Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji. dzięki którym każdy twój przekaz

34.9: https://woblink.com/ebook/banda-z-burej-tajemnica-falszywego-mikolaja-magdalena-witkiewicz-195505u

Cena:



robert jarocki, serce ciemności, lovecraft pl, historia języka polskiego, dzieje rodziny korzeniewskich, alex cava, ilona wiśniewska lud, harlan, etherlords ii, ach ten cukier, arek gołas, chyłka tom 4, biblioteka online pdf, rosyjska gramatyka, arkadiusz jeziorski…