:

:

Cena:


Strategie marketingowe

Autor: Wojciech Wrzosek

Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu. jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru. które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem. za

:

Cena:


ISBN

9788380871854: Wydawnictwo

Format

32.9: https://woblink.com/ebook/przezwyciezanie-pieciu-dysfunkcji-pracy-zespolowej-patrick-lencioni-133376u

Cena:


ISBN

9788380627420: Wydawnictwo

Format

30.9: https://woblink.com/ebook/krucze-pierscienie-2-zgnilizna-siri-pettersen-22771u

Cena:


ISBN

9788366520233: Wydawnictwo

Format

19.44: https://woblink.com/ebook/seks-nie-milosc-vi-keeland-180300u

Cena:



41 dni nadzei, historie bez cenzury, ariadna majewska chomikuj, maria kruger karolcia pdf, lato tove jansson, fuga chomikuj, trafność zewnętrzna, tim ferriss narzędzia tytanów, agnieszka roszkowska, kazimierz wolny, książki dla osób z depresją, podstawy konstrukcji maszyn. część 1. wstęp do projektowania pdf, słuchając psa, przystanek bieszczady online za darmo, zdążyć przed panem bogiem ebook, układ trójmiejski chomikuj, psychologia kłamstwa pdf, śpij dobrze książka, współczesna wiedza o polimerach pdf, visual 2017, małgorzata j kursa…