Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli

Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli

Autor: Marcin Rojek

Główną inspiracją do napisania tej książki była jedna z tez współczesnej pedeutologii mówiąca. że nie jest możliwe pełne przygotowanie zawodowe nauczyciela. ponieważ uczenie się nieustannie towarzyszy wykonywaniu tego zawodu._x000D_ Dotąd prowadzone były badania nad wzajemnym uczeniem się nauczycieli. ich wewnątrzszkolnym doskonaleniem zawodowym i międzypokoleniowym uczeniem się. ale nie zajmowano się problematyką międzypokoleniowego uczenia się nauczycieli w środowisku szkoły. która jest miejscem pracy większości z nich. Autor publikacji podjął więc próbę ukazania dotychczasowego stanu wiedzy na temat międzypokoleniowego uczenia się nauczycieli oraz przedstawił koncepcję i wyniki własnych badań w tym zakresie._x000D_ Odmienność doświadczeń wywoływała wzajemne zaciekawienie i sprzyjała międzypokoleniowemu uczeniu się. Badani nauczyciele. wypowiadając się na temat ich międzypokoleniowego uczenia się. podkreślali. że w relacjach z nauczycielami z innych pokoleń uczyli się „interpretować szkołę z perspektywy ucznia” oraz postrzegać ją z szerszej temporalnej perspektywy niż tylko zakreślonej przez czas ich pracy w placówce. Poznając minione już uwarunkowania pracy w zawodzie nauczyciela. mogli lepiej i bardziej krytycznie rozumieć siebie i świadomiej antycypować przyszłość zawodową._x000D_ Z Zakończenia

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 21.45


Nie tylko klaun i tygrys

Autor:

Książka. którą oddajemy w ręce czytelników. prezentuje wyniki badań kulturoznawców i socjologów. Nie ogranicza się bynajmniej do opisania historii sztuk cyrkowych. ale umiejscawia je w szerokim kontekście społecznym. antropologicznym i kulturowym. […] Okazuje się. że cyrk -ta poślednia rozrywka dla dzieci i „pospólstwa’ – jest głęboko zakorzeniony w naszej historii i kulturze. Do dziś fascynuje i stanowi inspirację. Sam podlega przeobrażeniom – jego najbardziej współczesne formy w niczym nie przypominają już jarmarcznej budy. Oczywiście. przedstawiony zbiór tekstów nie jest w żadnym stopniu wyczerpujący ani kompletny w zakresie poruszanej tematyki. Wydaje się jednak. że w kontekście ubogiej literatury polskojęzycznej poświęconej sztukom cyrkowym może stać się zarzewiem dyskusji na ten temat. a także będzie pierwszym krokiem do uznania sztuki cyrkowej za wartą uwagi badaczy sztuk performatywnych._x000D_ Ze Wstępu

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 22.45



kotler keller marketing pdf, chcialbym nigdy cie nie poznac, proszę słonia książka, zaburzenia artykulacji, piraci z karaibow na krancu, leśna szkoła dla każdego, agresja elektroniczna i cyberbullying jako nowe ryzykowne zachowania młodzieży, fizyka a sport, łucyan, marta soniewicka, dziewczyna na miesiąc lipiec sierpień wrzesień pdf, ebok książki, wstrzyknięcia, niemoralna, plastusiowy pamietnik pdf, ewangelia według jezusa chrystusa, nana bekher, znachor online, cassandra clare mroczne intrygi tom 3…