Reklama cyfrowa. Podręcznik

Reklama cyfrowa. Podręcznik

Autor: McStay Andrew

W czasach. kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie. umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga. by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę. w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.

Autor podkreśla rolę kreatywności. ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowy

:

Cena:


Niedzielnik B. Komentarze do czytań

Autor: Adam Szustak

Niedzielnik B to zbiór komentarzy Adama Szustaka OP do niedzielnych czytań na rok B. Książka powstała na podstawie homilii wygłoszonych w ramach cotygodniowej serii internetowej („CNN – Słowo na niedzielę”) publikowanej na youtube’owym kanale „Langusta na palmie”. Oprócz oryginalnych interpretacji poszczególnych fragmentów Biblii zawiera ona także konkretne wskazówki. jak usłyszane Słowo przełożyć na życie codzienne.

Wydawnictwo: W Drodze

Cena: 48.99


1:

:

Cena:


1

:

:

Cena:


https://woblink.com/product-publication/download/206391/epub

1:

:

Cena:


1

:

:

Cena:



percy jackson 3 pdf, audiobook bezplatne, andrzej zasieczny, pod kluczem książka, zwierzogród kolorowanka, byłam kochanką arabskich szejków opinie, smocza perła, oczyszczanie nerek, narzeczona na chwilę, milczenie aniołów, marcin kilanowski, pamięć absolutna schwarzenegger, medaliony kobieta cmentarna, kocham cię mimo wszystko, michał gabriel, kepler johannes…