Sześć atutów storytellingu

Sześć atutów storytellingu

Autor: Marek Stączek

Opowiedziana historia oddziałuje na całego człowieka i wielowymiarowo wpływa na publiczność: pobudza uwagę i zainteresowanie. wyzwala emocje. zmusza do myślenia. porusza wyobraźnię. a jej treść na długo przechowywana jest w pamięci oraz – to akcent końcowy – słuchacz czuje impuls do podjęcia działania. I tym wszystkim Marek Stączek zajmuje się w swojej nowej książce. Co ważne. jej treść ilustrowana jest przykładami pochodzącymi z polskich firm. z którymi zawodowo współpracuje. Mamy więc relację praktyka. który pisze przytaczając praktyczne przykłady z naszego „tu i teraz”. Całość czyta się z dużym zainteresowaniem a miejscami uśmiechem. czy zaskoczeniem.

W drodze na międzynarodową konferencję. na której miałam zaprezentować temat innowacji dla k

:

Cena:


1

:

:

Cena:



odrobina brokatu pdf, moment niedźwiedzia, zaburzony umysł, nanokrzemionka, nicholas monsarrat, uwodzenie kobiet, marta radomska, konikowo gra, kamienie na szaniec opracowanie pdf, paratetyda, jan smuga, świat jako wola i przedstawienie pdf, wbrew pożegnaniom pdf, ekonomia dla bystrzaków pdf, chłopcy z placu broni mobi, jacek piekiełko…

2021 © Ekonomia przetrwania Theme by SiteOrigin