Ja. Majka

Ja. Majka

Autor: Rafał Witek

Wyróżnienie w V Konkursie Literackim im. Astrid Lindgren na współczesną książkę dla dzieci i młodzieży.

Imię i nazwisko: Nikola S.

Wiek: 12 lat

Znaki szczególne: brak

Ostatnie miejsce pobytu: ośrodek kolonijny

Status: zaginiona

Gdy uciekasz z kolonii i masz w portfelu tylko 74 złote. to nie może się dobrze skończyć. Ale nie musi też skończyć się źle. Wszystko zależy od tego. kogo spotkasz na swojej drodze… i co jesteś w stanie zrobić. aby tej osoby nie utracić.

Rafał Witek pisze. wymyśla i rymuje. Swoim książkom nadaje takie tytuły jak „Julka Kulka. Fioletka i ja”. „Dzieciaki kontra FOBIA”. „Klub latających ciotek” czy „Zgniłobrody i Luneta Przeznaczenia”. Jego wiersze i opowiadania można także znaleźć w publikacjach do edukacji wczesnoszkolnej i w „Świerszczyku”. W wolnych chwilach przesiaduje na próbach grochowskiego chóru dziecięcego MILLE VOCI. dla którego czasami pisze teksty piosenek. Raz na jakiś czas jego książkom udaje się zdobyć nagrodę. wyróżnienie lub nominację.

Wydawnictwo: NASZA KSIĘGARNIA

Cena: 23.9


:

:

Cena:


:

:

Cena:


Pedagogika społeczna

Autor: Ewa Marynowicz-Hetka

Monografia. będąc syntezą wieloletnich prac badawczych autorki. stanowi nowe otwarcie w pojmowaniu aktywności w polu praktyki analizowanej ze społeczno­pedagogicznej perspektywy. Prezentuje namysł nad pedagogiką społeczną. jej aktualnym postrzeganiem w odniesieniu do jej tradycji i pierwszych sformułowań oraz do współczesnego dyskursu prowadzonego w naukach humanistycznych i społecznych._x000D_ Książka przynosi zarys metateorii dotyczącej tożsamości dyscypliny. jej roli. związków z innymi dziedzinami nauk. otoczeniem kulturowo-społecznym oraz praktyką działań pedagogów społecznych. Praktyka jest jednak ujmowana także w kategoriach ogólnych. Autorkę interesuje. jak działanie wpływa na myślenie o działaniu. z czego działanie wynika i czemu służy. Wykorzystuje przy tym teorię analizy aktywności i tworzenia instytucji symbolicznej Jeana-Marie Barbiera. operując bliską mu perspektywą rozumienia aktywności jako głównej kategorii społeczno-pedagogicznego spojrzenia na pole praktyki. Ustrukturowany i podzielany przez uczestników pola praktyki zestaw pojęć i konceptów tworzy transwersalny paradygmat pedagogiki społecznej._x000D_ Publikacja może zainteresować czytelników zorientowanych na pogłębianie refleksji nad społeczno-pedagogicznym spojrzeniem na pola praktyki edukacyjnej. socjalnej. opiekuńczej oraz na poszukiwanie narzędzi analizy zachodzących w nich procesów.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 19.95



reguła taylora, wiedźmin tom 1-8 kompletna saga, lubiekiedy com, rozmiar szczęścia nie daje, beksińscy książka, henryk suzo, perfekcyjna żona jp delaney pdf, anna adamus biografia, współczuję, czy niebo istnieje naprawdę, janusz korzeniowski, fabjanski, skandal w bohemii, minecraft mur, zabójczy pocisk chomikuj, depresja jak pomóc sobie i bliskim…