Wydawnictwo

Wydawnictwo

Jaguar: Format

143697

https://woblink.com/product-publication/download/143697/epub: 1

Cena:


Przyjemność. Kreatywne podejście do życia

Autor: Alexander Lowen

‚Przyjemność to jedyna siła zdolna przeciwstawić się potencjalnie destrukcyjnemu wpływowi władzy. Wielu ludzi sądzi. że jest to rolą miłości. Ale jeśli miłość ma być czymś więcej niż słowem. to musi opierać się na odczuciu przyjemności. W tej książce pokazuję. w jaki sposób doznawanie przyjemności lub cierpienia determinuje nasze emocje. myśli i zachowania. Omawiam psychologię i biologię przyjemności. badam jej źródła w naszym ciele. w przyrodzie i w całym wszechświecie. Odwołując się do analizy bioenergetycznej i stosując postulowane przez nią ćwiczenia redukujące napięcie. możemy odzyskać naszą cielesną zdolność do doznawania radości i nasze możliwości twórcze’.

Alexander Lowen

Analiza bioenergetyczna stworzona przez cieszącego się międzynarodowym uznaniem psychiatrę dr. Alexandra Lowena jest formą psychoterapii łączącą w sobie pracę z ciałem i umysłem. Ułatwia ona pacjentowi rozwiązanie jego problemów emocjonalnych i uświadamia mu. że nosi w sobie potencjał życiowej radości i przyjemności. Terapia tego rodzaju jest dostępna w USA. Kanadzie. Afryce Południowej. Europie. Izraelu. Japonii. Nowej Zelandii i Australii.

Wydawnictwo: Czarna Owca

Cena: 34.99


Zima Muminków

Autor: Tove Jansson

Życie Muminków i ich przyjaciół z Doliny skupia się wokół domu Mamy i Tatusia Muminka. gdzie każdy może liczyć na pomoc i przyjaźń. Panna Migotka. Paszczak. Mała Mi. Włóczykij. Ryjek. czy straszna Buka tworzą galerię postaci. które na zawsze pozostaną w pamięci czytelników.

Wydawnictwo: NASZA KSIĘGARNIA

Cena: 20.9


:

:

Cena:


4 filary zdrowego życia

Autor: Rangan Chatterjee

Czy obudziłeś się dziś świeży i wypoczęty?

Wyłączenie wszystkich urządzeń elektronicznych 90 minut przed snem korzystnie wpłynie na jakość twojego snu.

Ile kolorów już dziś zjadłeś?

Codzienne spożywanie warzyw w minimum 5 różnych kolorach wzmocni twój organizm i poprawi jakość mikrobiomu.

Czy znalazłeś dziś choć chwilę dla siebie?

Wystarczy poświęcić 15 minut dziennie na nicnierobienie. aby obniżyć poziom stresu. a nawet zwiększyć odporność.

Czy ruszałeś się dziś wystarczająco dużo?

Siłownia raz w tygodniu to za mało. Trzeba codziennie rozruszać swoje ciało – najlepiej robić sobie „przekąski ruchowe” 5 dni w tygodniu.

Doktor Rangan Chatterjee na podstaw

:

Cena:



zakazany mężczyzna pdf, bukareszt krew i kurz, pan kuleczka audiobook, prawa i obowiązki radnego, miłość w czasach zarazy audiobook, ćwiczenia ortograficzne klasa 3 do wydruku, milton raj utracony pdf, logika i argumentacja, fizyka kwantowa dla maluchów, system partyjny w polsce, patrick modiano, polscy podróżnicy i odkrywcy, imperator książka, podstawy chemii, tomek na czarnym lądzie audiobook, księżniczka elena, piotr oleksy…