189210

189210

39.9: https://woblink.com/ebook/mali-mezczyzni-louisa-may-alcott-189210u

1

:

Cena:


Zarzewie wojny

Autor: David Weber

Kolejny tom serii o losach Honor Harrington

Kontradmirał Michelle Henke powraca z niewoli przywożąc propozycję rozmów pokojowych od Republiki Haven. Aby nie złamać warunków swego uwolnienia. Henke obejmuje dowództwo 10. Floty RMN stacjonującej w Gromadzie Talbott. Na pozorrnie spokojnych rubieżach królestwa trafia w środek coraz bardziej zażartego konfliktu z międzynarodowym syndykatem przestępców znanym jako Manpower. Syndykat coraz aktywniej dąży do wyrzucenia z tego regionu floty Królestwa Manticore. stanowiącej największe zagrożenie dla lukratywnego handlu niewolnikami.

David Weber to jedna z największych gwiazd światowej fantastyki. znany przede wszystkim z doskonałych cykli militarnej sf (Honor Harrington. Starfire). Łączny nakład jego książek przekroczył już 7 milionów egzemplarzy. a aż 14 tytułów trafiło na listę bestsellerów New York Timesa.

Wydawnictwo: REBIS

Cena: 39.9


Kobiety Henryka VIII

Autor: Licence Amy

Jak na monarchę słynącego z tak bujnego życia intymnego. Henryk VIII tradycyjnie przedstawiany jest jako zaskakująco świętoszkowaty. Jednak dla kobiet. które dzieliły z nim łoże. prawda mogła być zupełnie inna. W jaki sposób z dwórek stawały się one królewskimi kochankami i żonami? I jakim kochankiem był naprawdę sam Henryk VIII?

Kobiety Henryka w sposób wyjątkowy mogły doświadczać napięć. jakie budziło w nim ścieranie się ze sobą jego rycerskich ideałów z pożądliwością przystojnego. wysokiego. wysportowanego władcy. Jego pierwsze małżeństwo z Katarzyną Aragońską było niczym romans z bajki. lecz intymne przygody z Anną Stafford. Elżbietą Carew i Jane Popincourt szybko położyły się cieniem na rodzinnej sielance. Później kolejne oficjalne królewskie metresy: B

Wydawnictwo: Czarna Owca

Cena: 29.99


Rok królika

Autor: Joanna Bator

Autorka bestsellerowych romansów historycznych Julia Mrok kieruje się dwoma pragnieniami: rozkoszy i opowieści. By je zaspokoić. z nikim się nie liczy i nie zważa na skutki swoich poczynań. ale kiedy posuwa się za daleko. w końcu musi zniknąć z własnego życia.

Zmienia tożsamość i wygląd. opuszcza swoich dwóch kochanków. Z Warszawy wyjeżdża do Ząbkowic Śląskich – miasteczka. do którego bardziej pasuje dawna nazwa Frankenstein. Wszechobecna atmosfera grozy zagęszcza się zwłaszcza w jedynym hotelu w mieście. gdzie uciekinierka postanawia wynająć pokój. Jego tajemnicza właścicielka. Wiktoria Frankowska. prowadzi w nim spa „Pod Królikiem”. Potworna tajemnica. jaka wiąże się z tym miejscem sprawi. że Julia Mrok będzie musiała na nowo zmierzyć się ze swoją przeszłością i podjąć decyzje. kt

Wydawnictwo: Cyfrant

Cena: 8.2


Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej

Autor: Anna Barańska-Szmitko

Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjęcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image. który tworzymy i zapamiętujemy po jakimś czasie? Te pytania stały się podstawą prezentowanej publikacji. Autorka dąży do określenia. jaki wizerunek jest możliwy do komunikowania za pomocą słowa. a jaki za pomocą obrazu. a także jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wpływa na jego image werbalny._x000D_ Wyniki omówionych badań dotyczą wizerunków Krzysztofa Vargi. Piotra Zaremby. Magdaleny Środy i Szymona Hołowni. Ponad pół tysiąca osób czytało ich felietony. spoglądało na zdjęcia lub przywoływało skojarzenia z tymi nazwiskami. by określić tzw. image werbalny. wizualny i publiczny. Celowo zweryfikowano wizerunki osób publicznych. piszących na różne tematy i reprezentujących różne postawy światopoglądowe._x000D_ Autorka bada image wieloaspektowo. więc książka może być cennym źródłem informacji dla osób pracujących nad wizerunkiem i projektujących komunikację. w tym dla publicystów. przedstawicieli public relations i reklamy. a także dla medioznawców. językoznawców czy badaczy komunikacji. Studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kierunków lingwistycznych wprowadza w tematykę zależności image’u od słów i obrazu.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 22.45



sam sykes, opinie prawne w praktyce pdf, sieci i instalacje gazowe, karina bonowicz, la casey damien pdf pl, poradnik perfekcyjna pania domu rozenek, big data książka, język niemiecki punkt klasa 5 pdf, immanuela kanta, alan carr jak rzucić palenie, tatuażysta z auschwitz pdf za darmo, wiek żelaza, po piśmie, geometria klasa 4 sprawdzian pdf, pajączek na rowerze pdf, socjologia literatury, remigiusz mróz prom, sparks nicholas książki, degrasse tyson, różnice indywidualne…