Od morza do morza

Od morza do morza

Autor: Rudyard Kipling

“Od morza do morza” to powieść Rudyarda Kiplinga. angielskiego prozaika i poety. laureata Nagrody Nobla w dziedzinie literatury.

“Po siedmiu latach przeznaczenie. które nami wszystkimi rządzi. zwróciło się do mnie i rzekło:

 — Nie potrzebujesz pracować. Wolno ci bawić się. Zdejmuję ci z karku jarzmo na cały długi rok. Co uczynisz z wolnością. którą cię obdarzam?

 Zacząłem rozmyślać.”

Fragment książki – “Od morza do morza”

Wydawnictwo: Avia Artis

Cena: 18.49


Nowe pogranicze religii i nauki

Autor: Hick John

CZY ŚWIADOMOŚĆ TO TYLKO AKTYWNOŚĆ MÓZGU?

CO DZIEJE SIĘ W NASZYM MÓZGU PODCZAS MISTYCZNEJ EKSTAZY?

CZVM JEST PLURALIZM RELIGIJNY? JAK GO POGODZIĆ Z WŁASNĄ PRAKTYKĄ WIARY?

John Hick podejmuje wyzwanie rzucone przez naturalistyczne koncepcje umysłu. według których doświadczenie religijne można wytłumaczyć naukowo jako wytwór procesów zachodzących w naszym mózgu. Hick w fascynujący sposób opisuje przeżycia związane z doświadczeniami religijnymi oraz metody ich obrazowania. Przekonuje jednak. że nie są one złudzeniami i posiadają pewną wartość – zależną nie od wyznania osoby. która ich doświadcza. lecz od skutków. jakie przynoszą: od tego. jak wpływają na życie ludzi i funkcjonowanie społeczeństw.

„Biorąc pod uwagę. że wszystkie religie w

39.9: https://woblink.com/ebook/religia-ewolucyjna-john-l-schellenberg-208228u

Cena:


Przyszłość marketingu

Autor: Magdalena Kalińska-Kula

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji. metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą. ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia. dlatego niektórych fascynuje. a u innych budzi niechęć. zachwyca. ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany. a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian. nowych obszarów zastosowania. alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje. metody. technologie. które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing. jak i poznać

19.95: https://woblink.com/ebook/mariaz-nauki-z-praktyka-null-208240u

Cena:



saługa, remigiusz mróz trawers pdf, lucky luke – ballada o daltonach, sprawdzian z lektury syzyfowe prace pdf, it ends with us colleen hoover, infj znane osoby, dawca przysięgi 2 premiera, wodecki tak mi wyszło, morskie opowieści dla dorosłych, cham niezbuntowany audiobook, interpretacja wyników badań laboratoryjnych, harry potter i zakon feniksa ebook, ben kane trylogia, biologia czlowieka, przepowiednie królowej saby pdf, poradnik do minecrafta, zapisane w wodzie pdf, pytlakowski marek, podstawy pielegniarstwa, robert cialdini wywieranie wpływu na ludzi pdf…