1

1

:

:

Cena:


Właściwe słowa

Autor: Phil M. Jones

Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty. które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów. jakich potrzebujesz od rozmów. w których uczestniczysz. Dowiedz się. jak przekonująco formułować zdania. naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj. jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika.

Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje. zmieniają ludzkie losy. budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem.

Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje. jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie. Jones wyodrębnił 22

:

Cena:


Rachunkowość zarządcza

Autor: Irena Sobańska

Jubileusz 45 lecia pracy naukowej prof. dr hab. Ireny Sobańskiej jest wyjątkowy. Działalność akademicka Jubilatki zasługuje na uznanie w wielu różnych wymiarach – teoretycznym i praktycznym. naukowym i dydaktycznym. krajowym i zagranicznym._x000D_ W książce zaprezentowano zarówno najnowsze. jak i już wcześniej wydane artykuły prof. Sobańskiej. Zamieszczono też syntetyczne ujęcie dokonań naukowych Jubilatki wraz z kompletnym wykazem publikacji Jej autorstwa.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 19.95


Przyszłość marketingu

Autor: Magdalena Kalińska-Kula

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji. metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą. ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia. dlatego niektórych fascynuje. a u innych budzi niechęć. zachwyca. ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany. a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian. nowych obszarów zastosowania. alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje. metody. technologie. które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing. jak i poznać

19.95: https://woblink.com/ebook/mariaz-nauki-z-praktyka-null-208240u

Cena:



wszystkie.jasne miejsca, sześć cztery, ostatnia misja asgarda, wszystkie nasze obietnice pdf chomikuj, fabryka oficerow, wypożyczalnia ebooków kindle, ołówek książka, dean koontz oczy ciemności pdf, otchłań brett, lepsi od pana boga, powieść ojciec chrzestny, jonathan caroll, biblia polski, przyłączenie wileńszczyzny do polski, złączeni pokusa, statystyka w zarządzaniu aczel pdf, łamigłówki rysunkowe, rolska, lektury pdf, upadek komunizmu w polsce krótko…