Dziewczyny z konspiry

Dziewczyny z konspiry

Autor: Agnieszka Lewandowska-Kąkol

oktor Ligia Urniaź nauczyła Andrzeja Celińskiego. jak symulować perforację wrzodu. Potem wezwana do wijącego się w bólach pacjenta. zaordynowała przewiezienie go do szpitala. Do obozu już nie wrócił.
Ewa Kubasiewicz. mimo iż została wybrana. zrezygnowała z działalności w Zarządzie Regionu. To był protest przeciwko autorytarnym zakusom Lecha Wałęsy. Nie chciała być marionetką w niczyich rękach.
Mirosławę Wałęsę poddano szczegółowej rewizji osobistej. Przez dwa tygodnie nie mogła po niej dojść do siebie. Gryps jednak ocalał i przekazała go dalej.
Z petycjami mieszkańców Zbroszy Dużej jeździły do władz przeważnie kobiety. Siadały na schodach w urzędzie i jadły bułki kupione po drodze. Wiadomo – kruszyły. więc szybko je przyjmowano. nawet gdy kolejka petentów była długa.
Bohaterkami tej książki są działaczki polskiej opozycji demokratycznej. Przedstawiamy niezwykłe kobiety reprezentujące „Solidarność” i inne organizacje. dzięki którym dokonała się w Polsce przemiana ustrojowa.
Zbierały informacje. redagowały. drukowały. rozwoziły. organizowały pomoc. ukrywały. wyciągały uwięzionych z miejsc odosobnień w stylu Jamesa Bonda. Doskonale zdawały sobie sprawę z ryzyka i podejmowały je z pełną świadomością.
W czasach konspiry cel miały wspólny. ale dążyły do niego różnymi drogami. Niektórym udało się pogodzić batalię o wartości wyższe z pieczą nad domem. inne zapłaciły za udział w niej rozpadem rodziny i osamotnieniem w wolnej już Polsce.
Pozostają niedocenione.

Wydawnictwo: Fronda

Cena: 19.99


Symbolika stosowana w reklamach

Autor: Marta Bluszcz

Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość. wpływa na nasze codzienne wybory. Praca Marty Bluszcz pokazuje mechanizmy skuteczności reklamy na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych. Na podstawie przeprowadzonych badań. wykazała. które z reklam są najbardziej skuteczne. które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki oraz jak to się dzieje. że niektóre czekolady smakują lepiej. SPIS TREŚCI: WSTĘP I. REKLAMA W MARKETINGU 1. Istota i rola reklamy w procesie komunikacji z klientem docelowym 1.1. Definicja i cechy reklamy 1.2. Funkcje reklamy 1.3. Typy reklam 1.4. Cele reklamy 1.5. Reklam

:

Cena:


Prószyński i S-ka

Format: EPUB.MOBI

28

1:

Cena:


ISBN

9788379766796: Wydawnictwo

Format

29.9: https://woblink.com/ebook/bohaterowie-slowian-polabskich-jerzy-strzelczyk-29611u

Cena:



gabriel garcia marquez sto lat samotności, przy naszej piosence, edda poetycka pdf, patti smith książka, andromeda wydawnictwo, okrutny książę pdf chomikuj, norblin malarz, jańczuk stomatologia zachowawcza pdf, wotum nieufności mroz, czasowniki francuskie lista, ania z zielonego wzgórza streszczenie, przygody odyseusza pdf, 2 miliony za grunwald, wielki słownik angielsko-polski kindle, klemens stępniak, ciąża mnoga rekord polski, barok matura…