W domu

W domu

Autor: Bill Bryson

Historia życia domowego nie jest wyłącznie historią łóżek. sof i pieców kuchennych. jak mgliście oczekiwałem. lecz dziejami szkorbutu. guana. wieży Eiffla. pluskiew. wykradania zwłok i prawie wszystkiego innego. co się kiedykolwiek wydarzyło. Domy nie są schronieniami przed historią. lecz miejscami. gdzie historia ostatecznie trafia…

„Fascynująca książka o odkrywaniu na nowo rzeczy zwyczajnych i znajdowaniu rzeczy niezwyczajnych w codziennej życiowej rutynie. W swojej genialnej Krótkiej historii prawie wszystkiego Bryson zajął się nauką. Nową książkę można by zatytułować Krótka historia prawie całej reszty.

„The Times”

Podczas gdy bestsellerowa Krótka historia prawie wszystkiego przedstawiała rozległą panoramę świata. uniwersum i w ogóle wszechrzeczy. W domu. Krótka historia rzeczy codziennego użytku zagląda w życie prywatne przez mikroskop.

Billa Brysona pewnego dnia zafrapowała myśl. że znacznie więcej czasu poświęcamy studiowaniu historii bitew i wojen niż tego. z czego historia naprawdę się składa: stuleci spokojnego zajmowania się przez ludzi codziennymi sprawami – jedzeniem. spaniem i próbami osiągnięcia bardziej komfortowych warunków życia. Zafrapowało go również. że większość najważniejszych odkryć ludzkości można znaleźć w czterech ścianach domów. w których mieszkamy. Zainspirowało go to do podjęcia podróży po własnym domu. starej plebanii w Norfolk – wędrował od pokoju do pokoju i zastanawiał się. jak powstały zgromadzone tam przedmioty codziennego użytku.

Przy okazji przeprowadził gigantyczne badania absolutnie wszystkiego. od architektury po elektryczność. od przechowywania żywności po epidemie. od handlu przyprawami po Wieżę Eiffla. od krynolin po ubikacje. Spenetrował również genialne. twórcze i często ekscentryczne umysły. które stały za rozmaitymi wynalazkami z tych dziedzin. I odkrył. że chociaż z pozoru w naszym codziennym życiu nie ma niczego niezwykłego. w zakamarkach każdego domu kryje się mnóstwo historii. fascynujących ciekawostek. a nawet niebezpieczeństw.

Wydawnictwo: Zysk i S-ka Wydawnictwo

Cena: 36


Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych

Autor:

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie. aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?_x000D_ W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych. jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają. iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to. iż studia przypadków opracowali praktycy – właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat. jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 19.95



stanisław ignacy witkiewicz szewcy, royals. tom 2. sekret księcia pdf, wygnana królowa, między ustami a brzegiem pucharu, autocad 2020, lato muminków pdf, helen hardt opętanie pdf, mieszko pierwszy tajemniczy, anne jacobs, pamiętnik christophera, barbara wicher, matthew hussey facet idealny, rodzina jako system pdf, maggie stiefvater książki, sposób na elfa lektura pdf, krzysztof jedliński, dziecko noego audiobook…