Edukacyjna wartość dziecięcych pytań

Edukacyjna wartość dziecięcych pytań

Autor: Jolanta Bonar.

Inicjatywa cyklicznego publikowania prac w ramach serii „Twórczość i Edukacja” wyrosła z potrzeby stworzenia miejsca spotkania badaczy i praktyków zainteresowanych rozwijaniem oraz wspieraniem zdolności twórczych dzieci. młodzieży. a także osób dorosłych. W serii ukazują się prace dotyczące problematyki edukacyjnych oraz społecznych uwarunkowań rozwoju szeroko pojętej aktywności twórczej._x000D_ Dotychczas ukazały się w serii:_x000D_ Zasoby twórcze człowieka. Wprowadzenie do pedagogiki pozytywnej. red. K. J. Szmidt. M. Modrzejewska-Świgulska_x000D_ M. Modrzejewska-Świgulska. Twórczość codzienna w narracjach pedagogów_x000D_ Biograficzne badania nad twórczością. Teoria i empiria. red. M. Modrzejewska-Świgulska_x000D_ K. J. Szmidt. Edukacyjne uwarunkowania rozwoju kreatywności_x000D_ A. Chmielińska. Dynamika transgresji twórczych. Studia przypadków pedagogów_x000D_ _x000D_ Zwrócenie uwagi na rolę pytań w stymulowaniu aktywności poznawczej dzieci na etapie kształcenia elementarnego jest niezwykle potrzebne i ważkie. gdyż jest to etap kluczowy i krytyczny dla rozwoju wszystkich podstawowych umiejętności poznawczych uczniów. […] Autorki prezentują zarówno wyniki badań. jak i zagadnienia naukowe przy jednoczesnej swobodzie gatunku i użytego słownictwa. Świadczy o tym posługiwanie się językiem nacechowanym w znacznym stopniu. dobrze pojętym w tym przypadku. subiektywizmem i ekspresyjnością. Obraz zjawiska jest konkretny. poddany oglądowi w kontekście osobistych doświadczeń. przemyśleń. ale także aktualnego stanu wiedzy i kierunków rozwoju myśli naukowej z prezentowanego obszaru dociekań. Należy podkreślić. że Autorki swoje rozważania teoretyczne ilustrują wynikami badań własnych. które znacznie wzbogacają i wzmacniają sformułowane tezy. Materiał empiryczny jest bardzo ciekawy i zawiera ogromny potencjał interpretacyjny._x000D_ Z recenzji dr hab. Renaty Michalak. prof. UAM

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 19.95


Wykluczenie społeczne i inkluzja społeczna z wykorzystaniem podmiotów ekonomii społecznej w Polsce na przykłądzie województwa łódzkiego

Autor: Michał Jerzy

Na początku XXI wieku wykluczenie społeczne stało się jedną z podstawowych kwestii społecznych w krajach europejskich. Bierze się ono z wszelkiego rodzaju nierówności. a polega na swoistej izolacji z życia społecznego osób odbiegających od powszechnie przyjętych norm. Zjawisko to dotyczy wszystkich gospodarek i jest w dużej mierze niezależne od rozwoju gospodarczego państw. Nie dziwi zatem fakt. że przeciwdziałanie mu jawi się jako jeden z najważniejszych celów polityki Unii Europejskiej w sferze społecznej._x000D_ _x000D_ W Polsce polityka przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu jest realizowana poprzez pomoc społeczną i zatrudnienie socjalne. Na obu tych polach istotną rolę do odegrania mają podmioty ekonomii społecznej._x000D_ _x000D_ Celem niniejszej monografii jest wszechstronne przeanalizowanie zjawiska wykluczenia społecznego oraz metod przeciwdziałania niemu. Zaprezentowano bieżący stan badań na ten temat i dokonano oceny przydatności gospodarki społecznej jako jednej z metod inkluzji społecznej.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 22.45


ISBN

9788380888029: Wydawnictwo

Format

19.95: https://woblink.com/ebook/zycie-prywatne-polakow-w-xix-wieku-tom-6-null-207635u

Cena:


ISBN

9788379698875: Wydawnictwo

Format

35.3: https://woblink.com/ebook/socjologia-wizualna-w-praktyce-null-207533u

Cena:


ISBN

9788375258790: Wydawnictwo

Format

21.6: https://woblink.com/ebook/transport-kolejowy-w-procesach-logistycznych-polskiej-gospodarki-anita-fajczak-kowalska-207209u

Cena:


Lista. która zmieniła moje życie

Autor: Olivia Beirne

Georgia kocha wino. programy reality show i siedzenie na kanapie po pracy. Nie znosi wysokości. sprawdzania swojego konta bankowego. chodzenia na randki oraz aktywności. do których wymagany jest sportowy stanik. I nigdy. przenigdy nie podejmuje żadnego ryzyka.

Aż do chwili. kiedy jej piękna i odważna siostra zdaje sobie sprawę. że nie zdoła odhaczyć wszystkiego ze swojej „Listy Rzeczy Do Zrobienia Przed Trzydziestką” i prosi Georgię o pomoc.

Georgia ma zaledwie kilka miesięcy. by zmienić swoje życie i dokończyć zadania z listy. Czy będzie na tyle odważna. by dla swojej siostry zaryzykować wszystko?

Czy jej życie zmieni się pod wpływem listy?

Wydawnictwo: Wydawnictwo Albatros

Cena: 37.99


Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania. procesy. pomiar

Autor: Katarzyna Wojtaszczyk

Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką._x000D_ Każda organizacja. która występuje w roli podmiotu zatrudniającego. ma swoją. mocniejszą lub słabszą. markę pracodawcy. W przypadku Polski. o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia dużej części pracujących rodaków. dbałość o markę pracodawcy nie należy do grupy priorytetowych działań organizacji. W efekcie. w sytuacji spadającego poziomu bezrobocia (jak przykładowo w roku 2008). wiele podmiotów gospodarczych ma kłopoty nie tylko z zatrzymaniem w firmie obecnych pracowników. ale i pozyskiwaniem nowych kadr._x000D_ To właśnie powyższe przesłanki stanowiły główny powód zainteresowania się autorki problematyką employer branding. koncepcją. która. gdy stosowana jest w praktyce. stanowić może remedium na problemy organizacji z utrzymywaniem. zatrudnianiem czy motywowaniem pracowników._x000D_ Niniejsze opracowanie ma głównie charakter poznawczy. Prezentowane treści mają na celu odpowiedzieć na dwa zasadnicze pytania: po pierwsze. dlaczego należy stosować employer branding; po drugie. w jaki sposób zarządzać marką organizacji jako pracodawcy. Odpowiedzi na pierwsze z pytań szukano w charakterze przemian dokonujących się we współczesnych organizacjach i ich otoczeniu. Wskazówek. dotyczących kreowania marki pracodawcy oraz umacniania jej siły. dostarczył z kolei dorobek nauki w zakresie zarządzania. a w szczególności zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu._x000D_ Aby jak najdokładniej wyjaśnić istotę omawianej koncepcji. wyniki studiów literaturowych uzupełniono rezultatami badań empirycznych. W ramach badań opracowano instrumentarium badawcze. służące pomiarowi wizerunku marki pracodawcy i określeniu efektów tej siły w postaci postaw i zachowań pracowniczych zaliczanych do grupy lojalnościowych. W efekcie udało się poznać naturę marki organizacji jako pracodawcy oraz opracować wskazówki w zakresie zarządzania. których wdrożenie pozwoli organizacjom wzmacniać siłę ich employer brands.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 19.2


Rachunkowość zarządcza

Autor: Irena Sobańska

Jubileusz 45 lecia pracy naukowej prof. dr hab. Ireny Sobańskiej jest wyjątkowy. Działalność akademicka Jubilatki zasługuje na uznanie w wielu różnych wymiarach – teoretycznym i praktycznym. naukowym i dydaktycznym. krajowym i zagranicznym._x000D_ W książce zaprezentowano zarówno najnowsze. jak i już wcześniej wydane artykuły prof. Sobańskiej. Zamieszczono też syntetyczne ujęcie dokonań naukowych Jubilatki wraz z kompletnym wykazem publikacji Jej autorstwa.

Wydawnictwo: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego

Cena: 19.95



krótkie przedstawienia dla dzieci-scenariusz, książki za darmo, robert ginalski, kai strittmatter, baldurs gate 2 poradnik, zuzia łapicka, argentyna chile skrót, fizjoterapia w kosmetologii i medycynie estetycznej, rzeczywistość nie jest tym, czym się wydaje, wojciech gadowski, upadek komunizmu w polsce krótko, beltane ogrody, swiat jako wola i przedstawienie schopenhauera, huxley nowy wspaniały świat, zakynthos przewodnik pdf chomikuj, anna sznajder, karol bunsch książki, piękny drań, syzyfowe prace sprawdzian pdf…